Junior- og teen band

Junior- og teen band i Ansgars Kirken

NYHED: Junior og teen band! Opstart 1/9
Har du lyst til at spille i band, blive bedre på dit instrument og være en del af et fedt musikfællesskab?

I Junior og Teen band mødes vi hver anden uge og spiller sammen som et rigtigt band. Vi øver sange, som vi kan spille til kirkens arrangementer og koncerter.

Undervisningen er for dig, der går i 6. – 10. klasse, og som har lyst til at prøve kræfter med sammenspil, rytme, lyd og fællesskab.

Vi mødes hveranden tirsdag kl. 15.30 – 17.00. Opstart d. 1. September.

Kom og vær med – det er gratis at deltage.
Vi er i kirken i bandhjørnet. Der vil være saftevand og lidt sødt.

Tilmeld dig/dit barn her

Junior- og teen band ledes af Aron Olsen, kirkemusiker.
Har du spørgsmål? Så kontakt Aron på tlf. Tlf. 23 98 17 84,
e-mail: aronolsen12345@gmail.com

Aron Olsen Ansgars Kirken